Τετάρτη 15 Αυγούστου 2018

Σάββατο, Έντεκα Αυγούστου Δύο Χιλιάδες Δεκαοκτώ


6 σχόλια:

  1. Επιτρέψτε μου να σας ευχαριστήσω και να διαφωνήσω, αγαπητή μου, αν και δεν εκεί είναι το πρόβλημα. Το πρόβλημα (μου) έγκειται στη διαφορά ανάμεσα στην εικόνα που έχω για τον εαυτό μου και σε αυτή που αποτυπώνει ο φακός της μηχανής. Σχεδόν δεν με αναγνωρίζω. . .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σ αυτο εχετε δικιο, νομιζω σε ολους μας συμβαινει, κυριως επειδη μας νιωθουμε πολυ πιο σφαιρικα απο αυτο που αποδιδεται σε μια φωτογραφια που δεν μπορει παρα να ειναι επιπεδη, τι λετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λέμε ότι μπορεί να είναι και κάπως έτσι. Αλλά προς τι ο πληθυντικός; Εκτός αν πρόκειται για τον αγαπημένο πληθυντικό της οικειότητας! Μιλήστε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δινει μεγαλειο στην κουβεντα :))))))

    καλο βραδυ να εχετε αγαπητε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή