Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2019

Ανελλιπώς


11 σχόλια:

  1. Ω, τι καλό!
    Μα αυτό θα μπορούσε να είναι στίχος από ραπ άσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑτΒ: Κουτομπί :) (Could be)

    fish eye: Όλοι . . . στην ίδια χύτρα βράζουμε :)

    Καλό Απόγευμα Κορίτσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την αστυνομία της σκέψης να προσέχετε. Κυκλοφορεί και οπλοφορεί!
    Ερμ.
    ΥΓ: Είπα να μην ξανασχολιάσω αλλά δε βάσταξα.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μιλάει η πείρα;

    Καλό Ξημέρωμα

    αείποτε ή ολίγιστος (τέλος πάντων)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αφήστε, έχω καεί.
    Όταν ήμουνα μικρή φορούσα γυαλιά και είχα αραιά δόντια. Όλοι με κορόιδευαν και προσπαθούσαν να μου φορέσουν την ταμπέλα του "φυτού". Όταν μεγάλωσα κάποιοι αποφάσισαν να μου φορέσουν την ταμπέλα της "αμόρφωτης". Ξέρω πώς είναι να προσπαθούν οι άλλοι να καθορίσουν την ταυτότητά σου αλλά δεν τους κάνω ποτέ τη χάρη να τους ακούω.
    Έχω την αίσθηση, χωρίς να σας γνωρίζω προσωπικά, ότι το ίδιο κάνετε και εσείς.
    Καληνύχτα.
    Ερμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχετε. θαρρώ, την τάση να συσχετίζετε τα άσχετα. Σας βεβαιώνω, λοιπόν και μιας και δεν με γνωρίζετε προσωπικά, ότι δεν κάνω "το ίδιο" κι εγώ.

    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οκ!
    Αφορμή ήταν πάντα το εικονοκείμενό σας. Μου έδωσε άλλη εντύπωση. Κάνω και λάθη όμως. Ζητώ συγγνώμη σε κάθε περίπτωση.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κανένας λόγος δεν υπάρχει να ζητάτε συγγνώμη.
    Συζητάμε (ομού, δηλαδή, ψάχνουμε) και αυτό είναι καλό.

    Να είσαστε Καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συζητάμε κι όπου μπορούμε βοηθάμε, ακόμα κι αν τα χρόνια περνάνε, όπως συνηθίζω να λέω.
    Και εσείς να είστε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή