Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2019

Αν Δεν Μην


2 σχόλια:

  1. Λές;
    Προσωπικά η ζωή μου είχε διαδρομές που τις διάλεξα μόνο και μόνο για το ταξείδι.
    Θα μου πεις ας πρόσεχες!
    Ήμουν ρομαντική, ακολουθούσα τον δρόμο της καρδιάς κι ας μην είχε κέρδος.
    Άσε που ήμουν πάντα υπεράνω χρημάτων..
    κι ας μην είχα μία

    καλημέραα !!!
    :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πίσω από κάθε ανάρτηση (μου) ένα ονοματεπώνυμο. Δεν αναφέρομαι σε διαδρομές, που πάντοτε έχουν την αξία τους, μα σε επιδιώξεις (για να μην το τραχύ, εν προκειμένω, γράψω: στόχους). Από τι στιγμή που θα πιστέψεις, θα συνειδητοποιήσεις, θα αισθανθείς (και ό,τι άλλο) ότι δεν θα τα καταφέρεις ποιος ο λόγος να αναλώνεσαι ψάχνοντας τη βέλτιστη διαδρομή προς την αποτυχία; Το προτιμότερο, και αυτό συμβουλεύω, είναι να επιλέξεις τη συντομότερη διαδρομή.

    Καλό μεσημεράκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή