Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2019

Αναφαίρετο


8 σχόλια:

  1. Μα βέβαια, πρόκειται για τα όρια του καθενός μας!!!

    καλησπέρα ολίγιστε
    :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε μα πια. Έτσι, και εξηγήσεις δεν γουστάρω να δώσω σε κανέναν.

    Καλό Ξημέρωμα και
    Καλό Σαββατοκύριακο
    Στέλλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα έχουμε ξαναπεί, νομίζω, ότι δε γνωριζόμαστε. Το ύφος της γραφής σας μου θυμίζει λίγο τον πρώτο μου εφηβικό, πανεπιστημιακό, πλατωνικό μου έρωτα, αλλά ομολογώ ότι σίγουρα έχετε πολλές διαφορές. Εκείνος είναι πιο λιτός, πιο άμεσος. Εκείνος εστιάζει πάντα στα ουσιώδη και η γραφή του δεν αποσκοπεί μόνο στην εξωτερίκευση των συναισθημάτων του αλλά και στην αφύπνιση συνειδήσεων. Πιστεύει στη στρατευμένη τέχνη και είναι αθεράπευτα ιδεαλιστής. Επίσης, ζει σαν να μην υπάρχει αύριο. Μια φορά είχε κάνει με ποδήλατο τη διαδρομή Βαρκελώνη Μαδρίτη. Εσείς, πάλι δεν μου δίνετε την εντύπωση ότι θα το κάνατε αυτό. Μου δίνετε την εντύπωση ανθρώπου που σκέφτεται πολύ αλλά δεν πράττει και πολλά. Ήμουν σίγουρη, λοιπόν, ότι δεν θα αισθάνεστε τύψεις γιατί φρονώ ότι αποφεύγετε να εμπλακείτε ενεργητικά σε καταστάσεις που ενδεχομένως να προκαλούσαν τύψεις.
    Αλλά όπως είπα και στην αρχή δεν σας γνωρίζω, οπότε απλώς εικάζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα, κρατάω το "ανθρώπου που σκέφτεται πολύ αλλά δεν πράττει και πολλά". Θα συμφωνήσω. Θα ήθελα να πράττω περισσότερα. Το προσπαθώ. Ναι, δεν κουβαλάω κανένα βάρος στη συνείδησή μου. Όσο για το "λιτός και άμεσος", στο ημερολόγιο αυτό τουλάχιστον, το προσπαθώ. Το "https://aeipote.blogspot.com/" είναι άλλη ιστορία.

    Καλό Σαββατοκύριακο. . . Ερμ. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή