Σάββατο 27 Απριλίου 2019

Εσύ


4 σχόλια:

  1. Χαζεύω την υπέροχη φωτογραφία σου, ολίγιστε, μοιάζει με πίνακα!
    Δεν ξέρω πάνω σ αυτό που λες, αν αξίζει να ασχολείται κάποιος με ανθρώπους που κρύβονται, ή που μας γυρίζουν την πλάτη.
    Είναι τόσοι πολλοί αυτοί που μας δίνονται ολότελα!

    Καλό πάσχα, καλή ανάσταση, με χαρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η φωτογραφία είναι όντως πειραγμένη (με το Photoshop. Αυτός που "Γυρίζει την πλάτη" είμαι εγώ και, πίστεψέ με, έχω τους λόγους μου. Προσωπικά δεν έχω κανέναν που να μου δόθηκε "ολότελα"! Μάλλον, λοιπόν, φταίω! Να είσαι Καλά, Καλή Ανάσταση με Χαρά και όλα τα Σχετικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κι όμως μας δίνονται, αλλά εμείς δεν θέλουμε, άρα δεν τους βλέπουμε καν, τους αγνοούμε. Εγώ τουλάχιστον πάντα επικέντρωνα σε ότι μου γύριζε την πλάτη και λόγω ενοχικού χαρακτήρα πάντα το φταίξιμο το έριχνα σε μένα, ευτυχώς λίγο με τα χρόνια έχω αλλάξει, και ναι έχω γυρίσει πολλάκις την πλάτη μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χριστός Ανέστη! Αχ! αφτά τα θεωρητικά "δοσίματα" πόσο εξαντλούν και βασανίζουν! Προσωπικά, πάντως, δεν αγνόησα κανέναν, απλώς άρεσα σε πολλές που δεν μου άρεσαν και το πράγμα έμεινε εκεί. Από την άλλη στις δύο - τρεις που μου άρεσαν δεν άρεσα! Τόσο απλά! Να είσαι Καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή