Τετάρτη 26 Αυγούστου 2020

Στάση


9 σχόλια:

  1. Ούτε να εξηγώ, ούτε να μου κάνουν κριτική. Όταν δεν το προκαλώ εγώ κυρίως :)

    καλησπέρα Ολίγιστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Fish eye,

      Κάτι δεν κάνω καλά. Εχθές απάντησα και σε εσένα και στον Γιάννη (Pit), σαν ολίγιστος, και οι απαντήσεις μου θα πρέπει τώρα να περιπλανώνται στο εξώτερο διάστημα :)

      Την, καλόπιστη, κριτική, λοιπόν, την δέχομαι. Τις εξηγήσεις τις αποφεύγω.

      Να είσαι Καλά :)

      Διαγραφή
  2. Χμμμ ναι συμβαίνει σε πολλές περιπτώσεις. Πιστεύω αυτό εξαρτάται από τον άνθρωπο. Άλλοι το νιώθουν άλλοι όχι.
    Την καλησπέρα μου αγαπητέ φίλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γιάννη,

      Σχολίασα εχθές το βράδυ και έγινε αυτό που πιο πάνω γράφω στην Fish eye.

      Σίγουρα κάθε άνθρωπος έχει τον χαρακτήρα και τις αντιδράσεις του.
      Αλλά και το να μην εξηγείς δύσκολο είναι μια και, οι περισσότεροι,
      ζητούν να τους εξηγήσεις γιατί δεν τους εξηγείς :)

      Καλή συνέχεια :)

      Διαγραφή
  3. Εμένα αυτό το "Πού να σου εξηγώ τώρα... " με βρήκε στα 40 μου.
    Κάποιες φορές, βέβαια, το κάνω αναγκαστικά.
    Αλλά το βαριέμαι. Πολύ όμως...

    Και για πες εξάδελφε... Τι βλέπουμε στη φωτογραφία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα εξαδέλφη,

      Εμένα μάλλον με βρήκε κομμάτι αργότερα.
      Το αναγκαστικό, βεβαίως, εξαιρείται.

      Στη φωτογραφία βλέπουμε ένα ωραιότατο κτήριο, στη γωνία Αποστόλου Παύλου και Ηλία Πουλόπουλου, και λίγο από το αλσύλλιο σιμά του, στο Θησείο.

      Καλό ξημέρωμα :)

      Διαγραφή
    2. Καλά λες. Αυτό είναι το κτίριο.
      Εμ βέβαια, τόσα χρόνια που έχω να περάσω από εκεί, το ξέχασα...
      Καλό απόγευμα εξάδελφε!

      Διαγραφή
  4. Να λες κάτι που σκέφτηκες, να διατυπώνεις έναν δικό σου συλλογισμό και ο συνομιλητής σου να τον ολοκληρώνει όπως θα ήθελες ή ακόμα και να τον διευρύνει. Αυτό κι αν είναι ηδονή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα,

      Το πήγες στην άλλη άκρη Μαρία.
      Όντως, μοιάζει όμορφο. Τυχεροί,
      λοιπόν, σε όσους, και για όσο - πάντα,
      συμβαίνει.

      Καλό ξημέρωμα :)

      Διαγραφή