Παρασκευή 24 Ιουλίου 2020

Ε, λοιπόν


4 σχόλια:

  1. Ξέρεις, δεν έχει να κάνει με την προσωπική μας αξία, δεν έχει να κάνει με εμάς καν παρά μόνο με το εγώ του άλλου ανθρώπου, του πολυπόθητου, με τα θέλω του, τις επιθυμίες του και τις εκάστοτε συνθήκες του.

    Πολλές φορές όταν ερωτευόμαστε χωρίς ''αντίσταση'' και έχουμε ανταπόκριση, το υπολογίζουμε ως δεδομένο και δεν το καταχωρούμε στις ερωτικές μας περιπέτειες.

    για να πω μια καλημέρα
    :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα fish eys,

      Ήθελα μόνο να επισημάνω το δικαίωμα του απορριπτόμενου στην απόρριψή του, ακριβώς επειδή μπορεί να είναι ανεξάρτητη από την προσωπική του αξία και να έχει να κάνει με τις επιλογές εκείνου που τον απορρίπτει και το status quo γενικότερα.

      Όσο για ερωτικές περιπέτειες, από την πλευρά μου, ούτε σκέψη.

      Να είσαι Καλά,
      Καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  2. Ερμηνεία εικονοκειμένου μέσα από τα δικά μου μάτια :
    1. Φώτο : Ο σαβούρης γάτος (πιθανολογώ χωρίς να παίρνω κι όρκο ότι είναι αρσενικού γένους).
    2. Επεξήγηση σχολίου στη φις αι: Αυτός που απορρίφθηκε έχει δικαίωμα στην απόρριψη(απορρίμματα θέλει να πει αλλά δεν θέλει να το καταλάβουν κι όλοι) γιατί η αξία του δεν θα κριθεί (και) από τις επιλογές του!
    3. Προσωπική μου εκτίμηση : Είμαστε οι επιλογές μας. Αυτές μας διαμορφώνουν και μας βελτιώνουν ή μας χειροτερεύουν αντίστοιχα. Εγώ πάντα συνεκτιμω και τις επιλογές. Είναι κάτι σαν τα τεκμήρια, σε γλυτώνουν από τον κόπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή