Δευτέρα 16 Αυγούστου 2021

Διαβάσματα [099] - Mathew Lewis

Πούλησα μια μακρινή και αβέβαιη ευτυχία για μία παρούσα και σίγουρη. Διατήρησα μια ζωή που διαφορετικά θα την έχανα στα βασανιστήρια, και απέκτησα τη δύναμη να κατέχω κάθε ευτυχία που μπορεί να κάνει τούτη τη ζωή υπέροχη! Τα πνεύματα της κολάσεως με υπακούουν σαν άρχοντά τους. Με τη βοήθειά τους οι μέρες μου θα περνούν με κάθε εκλεπτυσμένη πολυτέλεια και ηδονή. Θα απολαύσω χωρίς περιορισμούς την ικανοποίηση των αισθήσεων μου. Θα ικανοποιήσω μέχρι κορεσμού όλα μου τα πάθη. Και όταν βαρεθώ, θα διατάξω τους υπηρέτες μου να επινοήσουν νέες ηδονές για να αναζωογονήσουν και να ερεθίσουν τις ορέξεις μου! Φεύγω – ανυπομονώ να ασκήσω την εξουσία που μόλις απέκτησα.

Mathew Lewis, «Ο Καλόγερος», GUTENBERG ORBIS LITERAE, 2005, Μετάφραση: Αλέξανδρος Κοσματόπουλος, Κυριάκος Αθανασιάδης (μετάφραση ποιημάτων), ISBN: 960-01-1061-1, Μέρος Τρίτο, Κεφάλαιο 5, σελίδα 549.

4 σχόλια:

  1. Μένω εντυπωσιασμένος από τις αναγνωστικές σου επιλογές. Ιδιαίτερα ξεχωριστές και επιλεκτικές Ολίγιστε.
    Καλησπέρα με πολλές ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη Καλησπέρα,

      Το συγκεκριμένο βιβλίο, πάντως, μου το δώρισε αγαπητό πρόσωπο.

      Να είσαι Καλά!

      Διαγραφή
  2. Πόσο χαίρομαι! Εκκεντρικό και ενδιαφέρον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή