Παρασκευή 19 Αυγούστου 2022

Β. Εν Ενυπνίω

11 σχόλια:

  1. Ενώ πρώτα διάβασα τον τίτλο, σκέφτηκα ''α ο τυχερός'', μετά ξαναδιάβασα τον τίτλο και χαμογέλασα. Εγώ εχθές ονειρευόμουν ότι έπαιζα σκραμπλ και μάλιστα προσπαθούσα να δώσω και κάποιες εξηγήσεις στον άνθρωπο με τον οποίο κοιμόμασταν μαζί και δεν με καταλάβαινε. Ε τον προέτρεψα να κοιμηθεί.. άσε τα όνειρα είναι πότε ευχάριστα, πότε τρομακτικά και πότε αστεία, ανάλογα με την ψυχική μας κατάσταση. Καμμιά φορά είναι και ερωτικά κι αυτό χρειάζεται. Καλό βράδυ Ολίγιστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειδυλλιακή ατμόσφαιρα.. και με το γκρι..
    Μου αρέσει,το γκρι, σε οποιαδήποτε έκδοση.

    Eδώ ψιλοβρέχει και ο ουρανός είναι γκρι.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σχολή το γκρι. Η γκρίνια όχι.

      Καλό ξημέρωμα :)

      Διαγραφή
    2. Τι ωραία που τα λες!

      Καλό βράδυ!

      Χωρίς γκρίνια :)

      Διαγραφή
    3. Το πιροσπαθώ έπρεπε να το ψάξω.. :)
      Το εντελώς,το γνωρίζω..

      Μόλις επέστρεψα απο καβούρι και τρύπες.. αγαπώ αυτήν την
      γωνιά τής αττικής..

      Εντελώς!
      :)

      Διαγραφή
    4. Αδίκως. Δικά μου της γλώσσας στραμπουλήγματα. Το "Πιροσπαθώ" ένα, ελαφρώς μασκαρεμένο, "Προσπαθώ" και άλλο τίποτα. Αν το καβούρι, Καβούρι, εκεί κολυμπώ κι εγώ δεκαετίες κάτι. Στους ένδοξους, όπως την μικρότατη παραλία έχω ονομάσει, "Φακίρηδες". . .

      Καλό ξημέρωμα.

      Διαγραφή
    5. Ναι,Καβούρι..

      Και έχω φακίδες..
      χα..χα..

      Καλό ξημέρωμα και σε εσένα.

      Διαγραφή