Πέμπτη 20 Απριλίου 2023

Νοσταλγία

4 σχόλια:

  1. Λοιπόν, Ολίγιστε. Πρόσεξε τώρα! Όλη η διακόσμηση των επίπλων στο χώρο, δηλαδή: πολυθρόνες αναμονής, τραπεζάκι, πολυθρόνα γραφείου, γραφείο, υπολογιστής και εκτυπωτής είναι απόλυτα ίδια με αυτά που είχαμε στην Εμπορική τράπεζα. Ακριβώς όπως τα βλέπεις! Δεν φαντάζομαι να υπήρξαμε κάποτε συνάδελφοι, μάλλον είναι σε άλλο εργασιακό περιβάλλον, που χρησιμοποιεί ίδια αντικείμενα.
    Πέραν τούτου, ναι, μού έρχεται και σε μένα έντονη αυτή η ανάμνηση, φίλε μου, πολλές φορές.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γιάννη,

      Δεν Εμπορική Τράπεζα είναι! Είναι το, τελευταίο, γραφείο που χρησιμοποίησα στη ΔΕΗ. Πέρασα πολύ καλά σαν εργαζόμενος και έτσι ευχαρίστως αναπολώ. . .

      Διαγραφή
  2. Μου λείπει το θέμα ''εργασία''. Υπό υγιείς συνθήκες! Πού να τις βρεις; Ως αντιστάθμισμα σκέφτομαι πως ότι κάνω τώρα το κάνω για τον εαυτό μου αλλά πάλι η εργασία μας κάνει να νιώθουμε χρήσιμοι. Και οι εργασιακοί χώροι το βασίλειο μας.
    Φωτεινός ο χώρος σου και καθαρός δείχνει, ωστόσο επαγγελματικός και μοιραία ψυχρός. Ήταν ωραίες οι στιγμές Νίκο για αυτό τις νοσταλγούμε!!!
    Καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Στελ,

      Οι Υγιείς συνθήκες εργασίας θέμα μέγιστο. Μακάρι όλος ο κόσμος να εργαζόταν με τέτοιες συνθήκες. Προσωπικά ευτύχησα, σε πολλές περιπτώσεις, να τις έχω. Το χώρο προσπάθησα να το φέρω στα μέτρα μου (τα δύο κάδρα στον τοίχο ήταν δικές μου αγορές).

      Να είσαι Καλά!

      Διαγραφή