Σάββατο 8 Απριλίου 2023

Προστακτικοπροτροπή

2 σχόλια:

  1. Είναι πολύ δύσκολο (να ενδώσω) αν και έχω πολλές (παρορμήσεις) και έντονες. Πέρα όμως από την καρδιά πλέον δουλεύει και η λογική. Θα ήθελα όμως πολύ να δω τις αντίστοιχες παρορμήσεις αυτών των ανθρώπων απέναντι μου. Θα ήθελα πολύ να ενδώσουν αν και πολύ αμφιβάλλω ότι έχουν (παρορμήσεις). Αν έχουν σίγουρα δεν αφορούν το δικό μου πρόσωπο. Οπότε ποιός ο λόγος και ποιό το νόημα να ενδώσω στις δικές μου παρορμήσεις απέναντι σε ανθρώπους που όσο κι αν δεν μου αρέσει, με έχουν απορρίψει;
    Γιατί η αγάπη θέλει δύο!
    καλό σαββατόβραδο Νικ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν:

      Η Σωτηρία της ψυχής
      είναι πολύ μεγάλο πράγμα
      σαν ταξιδάκι αναψυχής
      μ' ένα κρυμμένο τραύμα.

      κατά την Λίνα Νικολακοπούλου. Έτσι, θαρρώ θα (πρέπει) να είναι.

      Δεν είναι εύκολο να ενδώσεις μα όταν, το κατορθώσεις, μια καταρχάς γλύκα την έχει. Δύσκολο να είναι προστακτική σε άλλο επίπεδο η προτροπή. Υπάρχουν παρορμήσεις, πάντως, που μπορούν να γίνουν έως, και, βασανιστικές. Κάποιες, λίγες ίσως, φορές αν το τολμήσεις ενδεχομένως και να εκπλαγείς από το αποτέλεσμα. Όσο για το εύρος των παρορμήσεων. . .Απλά τεράστιο. Από το να γράψεις ένα ποίημα μέχρι να χτυπήσεις ένα κουδούνι. Σε κάθε περίπτωση ο απέναντι είναι ο εαυτός σου. Και ναι. Ανάμεσα στη θεωρία και την πράξη χάσμα βαθύ. Αλλά "Τοις τολμώσιν η τύχη ξύμφορος" αν και, τι κρίμα, όχι πάντα!

      Φιλιά!

      Διαγραφή