Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2019

αείποτε έφα [17]


6 σχόλια:

  1. Η έκφραση είναι δύσκολη.
    Και για τον καθένα μας υποκειμενική.
    Θέλω να πιστεύω πως όλοι βρίσκουν ένα τρόπο.

    Αν δε συγκίνηση εννοείς τα δάκρυα, το κλάμμα, εγώ θα έλεγα τυχερούς όσους δεν το εκφράζουν.

    καλημέρα ολίγιστε
    :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όμως! Τρεις ώρες πριν απάντησα. Μοιάζει η απάντησή μου να πέταξε στα χάη. Πάμε από την αρχή. Δύσκολη και υποκειμενική η, της συγκίνησης, έκφραση; Θα συμφωνήσω. Όλοι βρίσκουν ένα τρόπο; Επιφυλάσσομαι. Για τούτο "μίλησα" για αναπηρία. Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα να εκφράσω τη συγκίνησή μου με δάκρυα ή και κλάμα. Το έχω, εξ άλλου, κάνει αρκετές φορές κυρίως με ταινίες ή την μουσική. . .

      Καλό ξημέρωμα,
      Καλή ΠρωτοΧρονιά,
      Καλή Χρονιά :)

      Διαγραφή
  2. Εμένα με συγκινούν πολύ οι κισσοί, αναρριχητικά φυτά αρσενικού γένους. Κατά γενική ομολογία άσχημοι, άχρηστοι και ενίοτε δηλητηριώδεις.
    Ορισμένοι ιδιοκτήτες δεν θα τους άφηναν ποτέ να καλύψουν το σπίτι τους, γιατί γνωρίζουν πόσο κακό κάνουν στο σπίτι, στην αισθητική του οποίου δεν ταιριάζουν. Αλλά εγώ τους βρίσκω μια χαρά. Για την ακρίβεια έχω στο μυαλό μου ένα συγκεκριμένο σπίτι που θα λάτρευα να το βλέπω καλυμμένο με έναν περήφανο κισσό, αν και δεν του ταιριάζει ιδιαίτερα. Οι γείτονες, ενδεχομένως, να έχουν πρόβλημα γιατί οι κισσοί πολλές φορές κατά την διάρκεια της αναρριχητικής τους έκρηξης έχουν την τάση να απλώνονται και στα άλλα σπίτια.
    Τέλοσπάντων πολλά είπα πάλι.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε".

      Καλή συνέχεια,
      Καλή Χρονιά :)

      Διαγραφή
    2. Καλή χρονιά με υγεία, αλήθεια και χαμόγελα.

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ πολύ και, βεβαίως, αντεύχομαι.

      Καλή Χρονιά με Όλα τα Καλά :)

      Διαγραφή