Τρίτη 19 Μαΐου 2020

Τα που εκνευρίζουν πολύ


4 σχόλια:

  1. Άχου! Δεν καταλαβαίνω τη φράση ή πού αναφέρεσαι, μοιάζει να είναι κάτι τελείως δικό σου, που το γνωρίζεις μόνο εσύ, το κάνω κι εγώ ενίοτε στα ποστ μου, βέβαια μπορεί να κάνω και λάθος και απλώς να μην καταλαβαίνω, γιατί είπαμε, αρτίστα είμαι, ουχί παντογνώστης, αλλά μιας και πέρασα, ας καθίσω να χαζέψω αυτή την υπέροχη φωτογραφία.
    Μια ακόμα υπέροχη φωτογραφία!
    Τελικά το έχει το σόι μας με την καλλιτεχνία!

    Καλό βράδυ εξάδελφε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα εξαδέλφη,

      Ορθώς το τοποθέτησες το ζήτημα. Προσωπικό, βεβαίως, (και αυτό) το ποστ αλλά δεν ενδιαφέροντος στερείται νομίζω. Απαραίτητη διευκρίνηση: Αναφέρομαι στο "ενδιαφέρον" που εκδηλώνεται από πρόσωπα με τα οποία έζησες πράγματα διαδικτύου εκτός.

      Να είσαι Καλά,
      Καλό ξημέρωμα! :)

      Διαγραφή
  2. Εγώ πάλι, θα πω τα δικά μου, χωρίς ούτε κι εγώ να αντιλαμβάνομαι το θέμα της συζήτησης, το διαδίκτυο έχει πολλά ξώφαλτσα είναι γεγονός!
    Έχει όμως και πολλές ομορφιές όπως πχ τα μπλογκάκια μας (λέω εγώ τώρα)

    καλησπέρα ολίγιστε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα fish eye,

      Το θέμα της συζήτησης είναι . . . το γνωστό.

      Όσο για τα "μπλογκάκια μας" τιμή μας και καμάρι μας!

      Να είσαι Καλά,
      Καλό ξημέρωμα! :)

      Διαγραφή