Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2019

Έσω Διαπίστωση


5 σχόλια:

  1. Αυτά εξάδελφε, τα λένε νωρίτερα κι όχι τώρα που πέρασαν τα γενέθλιά μου.
    Διότι καλό θα ήταν να τα ξέρω, τις προάλλες που περιπαιχτικά μιλούσαν για την ηλικία μου!
    Λες και τα 59 έτη είναι κάτι το τεράστιο...
    Μισός αιώνας και εννέα χρόνια. Σιγά το ποσόν δηλαδή, που το έκαναν και θέμα...

    Καλό μήνα είπα;
    Δεν είπα.
    Καλό μήνα!

    ΥΓ. Για την ιστορία: Σκέφτηκα να είμαστε δεύτερα εξαδέλφια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχθές το σκέφτηκα, το ομολογώ, και δεν το έκανα επίτηδες. Όσο για τα γενέθλια να τα καλοεκατοστίσεις, τα έτη σου, και να τα καταευχαριστηθείς. Για την ιστορία, πάντως, όσο είχα ακόμα και το 5 μπροστά, στα έτη μου, κανένα πρόβλημα. Με το που το 5 αυτό έγινε 6, πράγμα μυσιτήριο, με πείραξε πολύ.

    Δεν καμία αντίρρηση έχω να εξάδέλφια δεύτερα είμαστε, αρκεί να εξ αίματος είμαστε τέτοια και εξ αγχιστείας όχι.

    Καλό Νοέμβριο,
    Καλύτερη Ζωή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξ αίματος.
    Ας πούμε πως η μητέρα σου και ο πατέρας μου ήταν πρώτα ξαδέρφια, δηλαδή δυο αδερφών παιδιά (ίσως των παππούδων μας) τότε εμείς είμαστε άνετα δεύτερα εξαδέλφια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
    Θυμάμαι πως με είχε θορυβήσει το 4 μπροστά όταν μπήκε.
    Μετά το πήρα απόφαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια χαρά με την εξαδελφοσύνη. Σύμφωνοι

    Καλό Ξημέρωμα,
    Καλή Εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή