Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2019

1256. Tων Ημερολογίων Δύο Ταυτόσημο


Το πρώτο το ξεκίνησα την Τρίτη, πρώτη Μαρτίου του 2005, με τέσσερεις μικρές αναρτήσεις. Το δεύτερο την  Πέμπτη, έξι Μαρτίου του 2008. Η φιλοσοφία τους διαφορετική. Πέρασε, από τότε, ο χρόνος που πέρασε. Ο λόγος για δύο e-ημερολόγια, στην πλατφόρμα του blogger, τα οποία εξακολουθώ να συντηρώ και να αγαπώ.

Αυτή τη φορά θα ανεβάσω τα όσα τώρα βλέπετε και διαβάζετε και στα δύο, με την αρίθμηση του πρώτου.  Ο λόγος; Με την ανάρτηση αυτή το πλήθος αναρτήσεων, και για τα δύο ημερολόγια, θα είναι το αυτό. Χίλιες διακόσιες πενήντα έξι αναρτήσεις, ή εγγραφές, και για τα δύο. Θα έλεγα ότι δεν είναι και αμελητέο μέγεθος (κυρίως για το πρώτο και «βαρύτερο»).

   Το πρώτο: αείποτε
Το δεύτερο: ολίγιστος

Ένα κλικ μακριά Phil Collins και You Can’t Hurry Love:


Και αν τα μέχρι εδώ έχουν χρώμα και χροιά «αείποτε» ιδού και ένα εικονοκείμενο, όπως τα ονομάζω, για να αποκτήσει, η κοινή αυτή ανάρτηση, και χρώμα, και χροιά βεβαίως, «ολίγιστος»:


Αφιτά 

19/11/2019

5 σχόλια:

  1. Κάποιες φορές δεν χρειάζεται να ψάχνετε.
    Ίσως κάποια μέρα να σας βρει...
    Θα λείψω για κάμποσο χρόνο.
    Με καλεί επίμονα η καθημερινότητα και δεν μου επιτρέπει να σας παρακολουθώ συνέχεια.
    Θα μου λείψετε πάντως.
    Να είστε πάντα γερός και ευτυχισμένος.
    Καλή συνέχεια στον καλύτερο πεζογράφο που γνώρισα (το ξέρω ότι είστε και ποιητής, αλλά εμένα τα πεζά σας μου αρέσουν λιγάκι παραπάνω).
    Ερμ. :* (φιλιά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με αιφνιδιάσατε. Τόσο καλά λόγια και αμέσως μετά της πλάτης το γύρισμα. Ω πόσο βολεύει η επίκληση στου χρόνου, καθημερινότητας λόγω έστω, την έλλειψη. Με αφήνετε, ωστόσο, με ευχές και κολακείες. Τι άλλο, λοιπόν, μου μένει, στο σκοτάδι της ανωνυμίας σας, παρά να ευχηθώ ομοίως για υγεία και ευτυχία και να παραδεχτώ ότι αποτελέσατε ένα φωτεινό, και κάποτε παράξενο, παράθυρο στον παρόντα χώρο. Θα ήθελα να έχω τη βεβαιότητα ότι εσείς γνωρίζετε καλύτερα τα πώς και τα γιατί. Δεν την έχω. . .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μερικές φορές η "καθημερινότητα" δεν μας αφήνει περιθώρια...

    Αυτό με το παράθυρο πολύ ωραίο. Κάποτε είχα πει σε κάποιον ότι το γραφείο του είναι πολύ σκοτεινό και ότι δεν του ταιριάζει και μετά πήγε και άλλαξε γραφείο! Ήταν πολύ φωτεινό το νέο του γραφείο.

    Σας ευχαριστώ που μου τον θυμίσατε. Έχω μεγάλη ανάγκη να τον θυμάμαι.

    Θα τα ξαναπούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για το ταυτόσημο του θέματος, αισθάνομαι ότι οφείλω το ίδιο σχόλιο και στα δύο e-ημερολόγια.
    Πάμε λοιπόν:
    Εκατοντάδες χιλιάδες να γίνουν οι εγγραφές, εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παρομοίως σκεπτόμενος:

    Χμ, μια προσπάθεια λέω να την κάνω :)

    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή