Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2019

Σαράντα Δύο Έτη Από Τότε, Ακριβώς


4 σχόλια:

  1. Καλημέρα ολίγιστε

    Αυτο το ταλέντο σου στο να σκαρώνεις στίχους εξελίχθηκε αναρωτιέμαι μέσα στα χρόνια, το εκμεταλεύτηκες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Fish eye,

    Μου άρεσε αυτό το "σκαρώνεις" (σκαρί, θάλασσα, τέτοια). Εξαρτάται από το πώς εννοεί κανείς το "εκμεταλλεύομαι". Με τα δικά μου κριτήρια, λοιπόν, και δεν το θέλησα και δεν, βεβαίως, το "εκμεταλλεύτηκα".

    Το σύνολο, σχεδόν, της "παραγωγής" μου, πάντως, μπορεί κανείς να το διαβάσει στον σύνδεσμο που θα ακολουθήσει. Και ναι, δεν νομίζω ότι ο κόσμος χρειάζεται έναν ακόμα μικρούτσικο "ποιητή". . .

    https://aeipote.blogspot.com/search/label/%CE%A4%CE%91%20%CE%95%CE%9C%CE%91

    Να είσαι Καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 42 χρόνια πριν.
    Τότε που είχαμε ακόμα πολυτονικό.
    Ωραίο ποίημα, αν και δεν κατέχω την τέχνη, αλλά εμένα μου αρέσει!
    Καλημέρα εξάδελφε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έτσι ο χρόνος περνά. Στο άψε - σβήσε.

    Να είσαι Καλά εξαδέλφη (δεύτερη):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή