Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2023

Ρήμα

6 σχόλια:

  1. Το ρήμα με ενθουσιάζει.. γιατί έχει ενέργεια και δράση..
    Οι σελίδες είναι δρόμοι..
    λενιώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει.

      Τυχεροί, λοιπόν, όσοι σελιδοδρομούν και τις αναγνώσεις τους απολαμβάνουν.

      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  2. Όμορφο ρήμα! Με πλούσιο περιεχόμενο. Πες μου σε παρακαλώ, βρε φίλε, αυτήν την απόλυτη ισορροπία, στα βιβλία σου, πώς την καταφέρνεις, πες μου ειλικρινά!
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννη,

      Χμ! Ίσως επειδή έχω μια φυσική ροπή προς την τάξη και την ταξινόμηση. . .

      Καλό βράδυ

      Διαγραφή
  3. Αν κρίνω από την καθημερινότητα που μπορώ να διακρίνω στις φωτογραφίες σου έχεις μια φυσική ροπή προς την ισορροπία κατά συνέπεια και σε ότι είναι αναγκαίο για να επιτευχθεί αυτή.
    Μου άρεσε το ρήμα σου Ολίγιστε..
    καλό βράδυ εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Στελ,

      Χαίρομαι που άρεσε το ρήμα, Όσο για την ισορροπία, άλλο τίποτα.

      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή