Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2023

Αυτογνωσία εις Διπλούν

 



18 σχόλια:

  1. Τι όμορφη αποκάλυψη!
    Πίσω απο τα γυαλιά ηλίου..
    Η ματιά είναι ίδια.. :)

    Το παιδικό χαμόγελο τής απορίας.. μεστό χαμόγελο τής ζωής..

    Σαν να μην πέρασε μια μέρα..
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Λενιώ,

      Πέρασαν χιλιάδες μέρες αλλά . . . σε ευχαριστώ πολύ.

      Υγίαινε.

      Διαγραφή
    2. Τι είναι χιλιάδες ημέρες μπρος στην αιωνιότητα και το κάλλος τής ψυχής.. :)
      Αντεύχομαι!

      Διαγραφή
    3. λενιώ,με όλον τον σεβασμό.. ο blogger κάνει κόνξες.. :)

      Διαγραφή
    4. Καλησπέρα Λενιώ,

      Ε, κάτι κάνουν και οι τόσες χιλιάδες μέρες αλλά. . . το κάλλος κάλλος!
      Ο blogger δεν απλώς κάνει κόνξες αλλά είναι αποδεδειγμένα ανεπαρκής και βλαμμένος!

      Να είσαι Καλά.

      Διαγραφή
    5. :) :) :) :) :)

      Το καταχάρηκα αυτό που είπες για τον blogger..
      Να είσαι καλά και καλημέρα πέρα ως πέρα!
      (λενιώ,για να ξέρουμε τι μας γίνεται :))

      Διαγραφή
    6. Τον επεξεργαστή κειμένου του blogger τον έχω "στολίσει" αρκετές φορές, στο aeipote ημερολόγιό μου. . .

      (oligistos, aeipote, Νίκος, για να ξέρουμε τι μας γίνεται :))

      Διαγραφή
    7. Στο πρόσφατο παρελθόν μου είχε "κατεβάσει" τρις αναρτήσεις, με ανακοίνωση-σε no-reply mail-φυσικά-
      για άσεμνο περιεχόμενο.. δεν το κατάλαβα.. αλλά να σου πω.. δεν έδωσα και σημασία..
      Μετά απο 2 μήνες μου τις επέστρεψε,χωρίς καμία δικαιολογία..

      Νίκος,είναι απο τα αγαπημένα ονόματα!
      (λενιώ,για να ξέρουμε τι μας γίνεται :))


      Διαγραφή
    8. Καλημέρα,

      Δεν έχω παρόμοια εμπειρία. Το πιο εκνευριστικό, έως και εξοργιστικό, στην περίπτωσή μου είναι η ανεπάρκεια και η δυσκοιλιότητα του επεξεργαστή κειμένου του blogger. . .

      Χαίρομαι που το σπάνιο όνομά μου αρέσει!

      Καλή Κυριακή.

      Διαγραφή
    9. Επίσης! (για όση έχει απομείνει :)

      Διαγραφή
  2. Εξαιρετικός και στις δυο εποχές 🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωωωωω κύριέ μου, εξαιρετικός! Καθάριο χαμόγελο, ήρεμη καρδιά, ώριμη έκφραση, ομοιότητα. Την καλησπέρα μου φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από μικρός στα βάσανα της ομορφιάς...Το καθαριο βλέμμα το κρύβετε με τα γυαλιά, αλλά έχετε στυλ κ πόσο σας πάνε!! Φιλιά.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω blogger!! Δυστυχώς πολλες φορές κάνει τα δικά του...

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ (και για τα φιλιά και για τα θαυμαστικά τέσσερα).

      Μήπως να ταυτοποιούσατε την ανωνυμία σας με ένα όνομα, όπως, π.χ., εγώ με το "ολίγστος";

      Διαγραφή
    3. Καλησπέρα Χαρά,

      Τι τραβάμε κι εμείς οι bloggers!

      Διαγραφή