Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2023

Σχέσεις (Παράφραση)

8 σχόλια:

  1. Εχω δει πολλές φορές αυτόν τον ουρανό,απο πάνω και απο κάτω..
    Λόγω κακοκαιρίας οι πτήσεις αναβλήθηκαν.. οπότε είμαι στο έδαφος..

    Ωστόσο,έχω μείνει μετέωρη με την ρήση σου..

    Το μόνο που μπορώ να "σκεφτώ" είναι οτι.. η λογική τσακίζει τα συναισθήματα..

    Με εκτίμηση
    λενιώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Λενιώ,

      Αεροσυνοδός ή πιλότος;

      (Και) το αίσθημα προκαλεί συναίσθημα και συνεπώς η λογική μπορεί να (του) κάνει τα δικά της. . .

      Υγίαινε.

      Διαγραφή
    2. Δεν ήταν το αίσθημα ή το συναίσθημα..

      Να φανταστείς, όταν κάποτε μου είπαν οτι εσύ τα παίρνεις όλα τοις μετρητοίς ,
      έψαχνα τις τσέπες μου να βρω τα μετρητά..:)

      Τα κόκαλα με μπέρδεψαν και μου πήρε χρόνο να το ξεδιαλύνω.. :)

      FE in helis..
      Once in the cockpit,always in the clouds..

      Με αγάπη
      λενιώ
      :}

      Διαγραφή
    3. Αν είπαν κάτι τέτοιο, ως συνήθως, εξαρτάται. Ένα δίκιο, πάντως, μοιάζει να το έχουν. Αν βρήκατε και τα μετρητά (άνω τελεία) ακόμα καλύτερα.

      "FE in helis..": Αναποκρυπτογράφητο (και ενδεχομένως ενδιαφέρον).

      Με απορίες
      Νίκος
      :)



      Διαγραφή
    4. Προσωπικά,ποτέ δεν τα βρήκα όσο δίκιο και αν έχουν.. (άνω τελεία :)
      Flying Engineer on helis..

      Δίχως απορίες
      λενιώ
      :)

      Διαγραφή
    5. Καλημέρα,

      Μια απορία λύθηκε. Άλλες (περί μετρητών και αν, τελικά, πληρώθηκαν, και ποιος και πότε και γιατί και, κυρίως, ποιο το σημείο επαφής (μας)), παραμένουν.

      Με απορίας πλούτο
      Νίκος
      :)

      Διαγραφή
  2. Ωραία το έγραψες, κόκκαλα δεν έχει κι αισθήματα τσακίζει.. η λογική, ευτυχώς τις πιο πολλές φορές, καλό βράδυ Νικ. Στέλλα/fisheye/metofeggariagalia :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Στελ,

      Η λογική σε ρόλο ABS (που) βοηθά στο να μην εκτραπείς. Αλλά. Κοστίζει. . .

      Να είσαι Καλά.

      Διαγραφή