Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2023

Διαβάσματα [139] – Καζούο Ισιγκούρο

Ήμουν ικανοποιημένος με το ευφυολόγημά μου όταν μου πρωτοήρθε στο κεφάλι, και οφείλω να ομολογήσω πως ήμουν ελαφρώς απογοητευμένος που δεν έτυχε καλύτερης υποδοχής. Απογοητεύτηκα πολύ, υποθέτω, επειδή είχα αφιερώσει αρκετό χρόνο και προσπάθεια τους τελευταίους μήνες για να βελτιώσω τις επιδόσεις μου σε αυτό το πεδίο. Εννοώ πως πάσχιζα να προσθέσω και αυτή τη δεξιότητα στο επαγγελματικό μου οπλοστάσιο, ώστε να ανταποκρίνομαι ικανοποιητικά σε όλες τις προσδοκίες του κυρίου Φαραντέϊ αναφορικά με τους αστεϊσμούς. 
 
Καζούο Ισιγκούρο, «Τα απομεινάρια μιας μέρας», Ψυχογιός, Ιανουάριος 2021, ISBN: 978-618-01-2152-0, Μετάφραση: Αργυρώ Μαντόγλου, «Ημέρα Τρίτη – Πρωί Τόντον, Σόμερσετ», Σελίδα 175.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου