Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2019

Χρόνος [2]


4 σχόλια:

  1. Εμένα ειδικά με έχει δεμένη με πολύ χοντρές αλυσίδες.
    Όσο το παλεύω τόσο πίσω ξανά με πάει. Για την ακρίβεια δυό βήματα μπροστά, ένα πίσω.
    Ίσως επειδή δεν δοθήκαμε με πάθος σε καινούργια πράγματα;
    Συμβαίνουν καινούργια πράγματα ισότιμα των παλαιών;

    καλησπέρα ολίγιστε
    σε φιλώ
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το "Το πρόβλημα είναι ο χρόνος" έχει, θαρρώ, καθολική ισχύ. Μια ζωή θα τον κυνηγάμε και αυτός θα προηγείται. Όσο για τα παλιά και τα καινούργια και τη γοητεία που μας ασκούν τα πρώτα, που για εμένα είναι τεράστια, αρκεί να συλλογιστούμε ότι το σήμερα είναι το παρελθόν του αύριο και να αγαπήσουμε την, όποια, καθημερινότητά μας.

    Για τούτο κι εγώ όταν με ρωτούν "Τι κάνεις;", συνήθως, απαντώ "Είμαι λίγο καλύτερα" για να συμπληρώσω, ευθύς αμέσως, "Από αύριο. . ."

    Καλό απογευματάκι
    Φιλιά και Στέλλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μας σέρνει και δεν μπορούμε και να ξεφύγουμε.
    Μέχρι που θα μας τραβήξει ως το τέλος του δρόμου και θα ησυχάσουμε. Κι αυτός κι εμείς!

    Πολύ μαύρη μου φαίνεται αυτή η σκέψη που έκανα.
    Κι αναρωτιέμαι γιατί τόση μαυρίλα.
    Από την αλλη, δεν ανησυχώ. Έχω την κυκλοθυμία μου και θα μου περάσει!

    Καληνύχτα εξάδελφε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πισιχιραιμία εξαδέλφη :) Όλα, ημών περιλαμβανομένων, θα περάσουν. Για τούτο καλή καρδιά και "no hard feelings" που λένε και οι φίλοι μας, ο Θεός να τους κάνει, οι αγγλοσάξωνες.

    Να αισθάνεσαι, να είσαι και να περνάς Καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή