Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2023

Διαβάσματα [158] – John Williams

 Δεν ξεχνάμε τον εαυτό μας, δεν λογαριάζουμε λάθος τις συνέπειες των πράξεων μας· αυτό που λογαριάζουμε λάθος είναι η ευκολία με την οποία θα ζήσουμε με αυτές τις συνέπειες. Ήξερα τις συνέπειες της απόφασής μου και της επιλογής μου να ζήσω κλεισμένος στον εαυτό μου, μόνος. Δεν μπορούσα, όμως, να προβλέψω το βάρος αυτής της απώλειας. Διότι η ανάγκη μου για φιλία μεγάλωσε στο βαθμό ακριβώς που την αρνήθηκα. Και πιστεύω πως οι φίλοι μου – ο Μαικήνας, ο Αγρίππας, ο Σαλβιδιηνός – ουδέποτε κατάλαβαν απόλυτα αυτή την ανάγκη.
 
John Williams, «Αύγουστος», Gutenberg / Aldina,  2017, ISBN: 978-960-01-1900-8, Μετάφραση: Μαρία Αγγελίδου, “Βιβλίο Τρίτο. Επιστολή: Ο Οκτάβιος Καίσαρας Στον Νικόλαο τον Δαμασκηνό (14 μ.Χ.)”, Σελίδα 470.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου