Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2020

Τότε


2 σχόλια:

  1. Ε δεν πειράζει που δεν μπορείτε να της το φωνάξετε. Το φωνάζετε στο διαδίκτυο. Το ίδιο κάνει (;)!
    Εγώ πάλι είμαι από τους ανθρώπους που τέτοιες κουβέντες διστάζω να τις ξεστομίζω, πόσω μάλλον να τις φωνάξω. Και είμαι πολύ επιφυλακτική, όταν τις βλέπω να συνοδεύονται από ολόκληρο "show". Ξέρω έναν τύπο που αντί να φωνάζει ότι αγαπά την κοπέλα που θα παντρευτεί μιλάει για κάποια άλλη όλη την ώρα. Εγώ δεν δίνω σημασία βέβαια. Έμαθα να υπολογίζω μόνο τις πράξεις και όχι τα λόγια. Μόνο αυτές μετράνε. Άλλοι ξεγελιούνται βέβαια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο ποιητής, λέμε τώρα, δικαιούται να ψεύδεται, δικαιούται να αρνείται. Μιλάμε, ωστόσο για αμαρτίες παλιές, αμαρτίες που σαραντάρισαν. Και ναι. Ο καθένας διαλέγει τον τρόπο που θα εκτεθεί, αν αυτό αποφασίσει.

    Μου αρέσουν οι παράδρομοι που ακολουθείτε για να πείτε, είτε έτσι είτε αλλιώς, τα δικά σας.

    Καλό Απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή