Κυριακή 25 Απριλίου 2021

Διαβάσματα [090] - Hans Fallada

   Και νιώθει σαν να έχει ξεφύγει εντελώς, σαν να μην είναι πια ο ίδιος αλλά ένας άλλος εντελώς διαφορετικός, μισητός, νευρικός, ανόητος, παρανοϊκός άνθρωπος. Και με τη γροθιά του χτυπάει το στήθος του λέγοντας «Καταραμένες εποχές! Καταραμένες εποχές που κλέβουν τον άνθρωπο από τον ίδιο του τον εαυτό! Εγώ όμως θα ξεφύγω απ’ όλα αυτά – θα φύγω στην εξοχή και θα ξαναγίνω άνθρωπος, αλλιώς να μη με λένε φον Στούντμαν!»

Hans Fallada, «ΛΥΚΟΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΛΥΚΟΥΣ Α’ ΤΟΜΟΣ», Gutenberg (Orbis LiteraeEditiones Minor), Πρώτη Έκδοση: Δεκέμβριος 2020, ISBN: 978-960-01-2178-0, Μετάφραση: Ιωάννα Αβραμίδου,  Κεφάλαιο VIII, ενότητα 8, σελίδα 642.


 

2 σχόλια:

  1. Δεν το έχω διαβάσει φίλε μου και δεν έχω καθόλου άποψη πάνω σ' αυτό.
    Να δώσω την καλησπέρα μου και τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννη,

      Πρόκειται για μεγάλο, κλασικό έργο. Θαρρώ αξίζει τον κόπο να διαβαστεί.

      Αντεύχομαι και σε ευχαριστώ που μπαίνεις στον κόπο και σχολιάζεις!

      Διαγραφή