Τετάρτη 21 Ιουνίου 2023

Φιλίες


2 σχόλια:

  1. Αγαπημένο μου θέμα οι σχέσεις (φιλίες). Μεγάλο θέμα. Τεράστιο και πολλές φορές αδιέξοδο. Οι φιλίες πρώτα πρώτα χρειάζονται δύο. Να έχουν την ίδια ανάγκη. Μετά, χρειάζονται πολύ προσοχή. Σεβασμό στον άνθρωπο που έχεις απέναντι σου. Διάθεση να δώσεις τον καλό σου εαυτό. Να μην ζητάς επιβεβαίωση. Να μην ζητάς γενικότερα. Να παίρνεις ό,τι σου δίνεται. Δυό έννοιες στις οποίες έχω καταλήξει τελευταία. Αποδοχή και όρια. Να αποδέχεσαι τον άλλον όπως είναι και να βάζεις τα όρια σου.

    Στη θεωρία είμαι καλή, στις πράξεις τα έχω κάνει μούσκεμα αλλά οκ το παλεύω. Γιατί αν μη τι άλλο οι φίλοι είναι θησαυρός, το πιστεύω αυτό.

    καλό μεσημέρι Νικ.
    φιλιά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Στελ,
      Απάντησα και πριν μέρες και τα που έγραψα ταξίδεψαν στο εξώτερο διάστημα! Λοιπόν (άνω τελεία) δε θα κουραστώ να γράφω πόσο αβέβαιο είναι το ψηφιακό σύμπαν. Δύσκολο όντως (και) το κεφάλαιο "Φιλία" αλλά. . πως αλλιώς!
      Ευτυχείς όσοι βρίσκουν ανταπόκριση, όσοι, όταν σπείρουν, θερίζουν. Φιλίες με τα πάνω τους και τα κάτω τους που τελικά, από κόπωση, θραύονται. . η περίπτωσή μου, ίσως.

      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή