Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

Λίγο Πριν

Η ομορφιά Σου
Φέρνει δάκρυα

4 σχόλια:

  1. σιιιιγαααα..

    πες πως θελεις να καθαρισουν τα ματια σου και τη χρησιμοποιεις.. ε; ε;

    καλημερα φιλε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την αλήθεια έγραψα. Δάκρυσα.
    Δεν είμαι ευτυχής, είμαι τυχερός. . .

    Καλημέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ειναι αληθεια τοσο ομορφη;
    και πως οριζεται η ομορφια για σενα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι! Στα μάτια και τη νόηση μου, είναι! Δύσκολο το να ορίσει κανείς την ομορφιά. Υποθέτω ότι στον ορισμό της θα πρέπει να υπάρχει ένα κομμάτι "αντικειμενικότητας" και ένα κομμάτι "υποκειμενικότητας". Όμως ποιος ο λόγος, σε περιπτώσεις σαν τη δική μου, να την ορίσουμε; Θα μπορούσα να σε καλέσω, να σας συστήσω και να σου πω: Ιδού η όμορφη! Πώς θα μπορούσες να το αντικρούσεις (αν δεν σου παρουσίαζα κάποιο έκτρωμα βεβαίως); Εκείνο, λοιπόν, που μπορώ να ομολογήσω είναι καμιά άλλη ύπαρξη μέχρι τώρα, και στο συγκεκριμένο πεδίο, δεν με έχει συγκινήσει και εμπνεύσει τόσο. Είναι, κατά βάθος, τα κομμάτια ενός παζλ που ταίριαξαν. Η αισθητική, οι επιθυμίες και οι ανάγκες μου και η δική της φυσική και πνευματική ύπαρξη και παρουσία που στην καρδιά και το μυαλό μου (και, δυστυχώς, ίσως μόνο) μοιάζει να κούμπωσαν. Με αναγκάζεις, όμως, σε μακροσκελείς απαντήσεις και εγώ είμαι ένας . . . ολίγιστος!

    Κάτι άλλο; :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή