Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2020

Πρόσεξε

 

8 σχόλια:

  1. Σωστή παρατήρηση! Καλησπέρα φίλε μου και καλή σου βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου συμβαίνει πάρα πολλές φορές και να νιώθω ότι το κάνουν οι άλλοι και να συνειδητοποιώ ότι το έκανα εγώ. Πολλές φορές ''θάβουμε'' τον ίδιο τον συνομιλητή μας! Είναι πολύ άσχημο αυτό.

    καλησπέρα Νικ
    τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Στελ.,

      Μερικές φορές το κάνουμε ασυνείδητα ίσως.
      Το κάθε τι έχει την αξία του και πολλές
      φορές οι συγκρίσεις και αχρείαστες είναι
      και τίποτα δεν προσφέρουν. . .

      Καλό απόγευμα,
      Καλή Εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  3. Αν αφορά την εκ του πονηρού αποσιώπηση και αδικία, τότε νομοτελειακά η αλήθεια θα λάμψει, κυρίως λόγω της αδυναμίας κάθε άδικης πράξης. Αν αφορά καταστολή και αποσιώπηση αιτήματος η συναισθήματος, τότε ο χρόνος ως θετικός καταλύτης θα δράσει, με συνέπειες πολλών κατευθύνσεων. Αν αφορά ανάγκη από φόβο ανασφάλειας, τότε αδέκαστος κριτής η συνείδηση θα βρει το δρόμο της ανασκαφής και των αποκαλύψεων.
    Άρα, ας θάβουμε μόνο βολβούς λουλουδιών...
    (Jane Eco)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι να πω κι εγώ, που έχω και "Α" και "τ" και "β";

    Καλή εβδομάδα εξάδελφε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα εξαδέλφη,

      Έχεις τα δίκια σου. Το ομολογώ.

      Να είσαι Καλά :)

      Διαγραφή