Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2020

Δεν Πάντοτε. . .

 

8 σχόλια:

  1. Το θέμα είναι να αντέξεις και τότε αυτό θα είναι περίτρανη απόδειξη. Αυτό απαιτεί επίγνωση, θάρρος, όραμα, πίστη. Ίσως και έναν φύλακα άγγελο ... (Jane Eco)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν το έγραψα είχα στο νου μου εσωτερικές του χαρακτήρα αλλαγές που ίσως και να από τους γύρω μείνουν απαρατήρητες, μικρές ίσως αλλά υπαρκτές. Το να αντέχεις είναι καλό αλλά όχι πάντοτε. Ένα μείγμα υπομονής και αντίδρασης θα βοηθούσε, θαρρώ, στις περισσότερες περιπτώσεις. Όσο για τον φύλακα άγγελο δεν είναι καθόλου άσχημο να υπάρχει αρκεί να μπορεί να αποδείξει την παρουσία του και να μην τα περιμένουμε όλα από αυτόν. . .

      Διαγραφή
  2. Αντέχεις και το έχεις αποδείξει.
    Και από όλα τα καλά έχεις στον χαρακτήρα σου.
    Και φύλακα άγγελο έχεις, τώρα μένει να αγαπήσεις τον εαυτό σου όπως έχει, να τον αγαπήσεις βαθιά όσο κανείς δεν θα το κάνει για σένα, αν και πιστεύω πως κι αυτό το προσόν το έχεις.

    φιλάκια στέλνω :)
    καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα, μονίμως, καλά σου λόγια Fish eye. Αν έχω φύλακα άγγελο κάνει πολύ καλή δουλειά όντας αόρατος στην περίπτωσή μου. Με τον εαυτό μου τα έχω βρει εδώ και δεκαετίες, για εμένα, άντε και δυο - τρεις άλλους, είναι το καλύτερο παιδί.

      Καλημέρα και φιλιά :)

      Διαγραφή
  3. Ο άνθρωπος είναι δυνατός. Έχει κρυμμένες μέσα του δυνάμεις που δεν τις υπολογίζει και δεν τις γνωρίζει. Ας τις αναζητήσουμε μέσα μας και ας τις χρησιμοποιήσουμε για καλό λόγο.
    Καλησπέρα φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και γιατί παρακαλώ θα έπρεπε να αποδείξει κάποιος το αν, πού και πόσο άλλαξε; 😊

    Καλησπέρα εξάδελφε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα εξαδέλφη,

      Έλα ντε. Μόνο που καμία φορά, υποστηρίζοντας θέσεις, μπορεί να χρειαστεί.

      Φιλιά :)

      Διαγραφή