Τρίτη 4 Ιουλίου 2023

Πρώτο Μπάνιο 2023

4 σχόλια:

  1. Καθώς προς τον ολίγιστο έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία, ένα μπράβο κι από εδώ, πολύ χαίρομαι. Δείχνει να το απόλαυσε. Εύχομαι πολλές πολλές βουτιές ακόμη :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Στελ,
      Ευχαριστώ πολύ! Πραγματικά το απόλαυσα, τόσο που δεν το περίμενα. Όσο για τις βουτιές δεν έχω κάνει ούτε μία και, βεβαίως, ούτε και πρόκειται. Είμαι, βλέπεις, των κολυμβητών ο σεμνότερος!

      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  2. Ω με το καλό, φίλε μου! Και την αγαπώ αυτήν την παραλία! Σε τι κατάσταση βρίσκεται; Είναι ελεύθερα προσβάσιμη, καθαρή; Για δώσε κριτικές. Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Γιάννη,

      Ονόμασα τη συγκεκριμένη μικρή παραλία: "Φακίρηδες" πριν από χρόνια πολλά. Τότε, ήταν γεμάτη βράχια, μέσα και έξω, και με ελάχιστη άμμο. Μετά, πριν από τρία- τέσσερα; χρόνια ήλθε το "Krabo". Πήρε, με την άδεια του Δήμου, τη μισή παραλία και τοποθέτησε ξαπλώστρες και ομπρέλες με απλησίαστε τιμές. Έκαναν όμως και δουλειά. Έκαναν εκβραχισμούς, ώστε να μπαίνει κανείς άνετα πλέον στη θάλασσα, έφεραν άμμο και τοποθέτησαν και μία ντουζιέρα. Φέτος τοποθέτησαν πλαστικά κολονάκια και οι, ήδη, περιορισμένες θέσεις πάρκινγκ μειώθηκαν κι άλλο. Είναι η αγαπημένη μου παραλία εδώ και είκοσι - είκοσι πέντε χρόνια. . .

      Διαγραφή