Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2020

Χρόνος [3.153.600.000]

 

4 σχόλια:

  1. Η μαγεία των στιγμών. Κάθε κλικ και ένα καρέ στο χρόνο. Είναι εκπληκτικό, μοναδικό.
    Καλησπέρα Ολίγιστε, όμορφο το βράδυ σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δευτερόλεπτο το δευτερόλεπτο έφτασα τον μισό αιώνα συν δέκα ακόμα έτη.
    Πόσο γρήγορα τελικά περνούν τα δευτερόλεπτα...

    Άσχετο, αλλά αγαπώ πολύ τα ρολόγια. Τα επιτραπέζια, τα επιτοίχια, τα επιδαπέδια και αυτά της τσέπης. Τα του χεριού ή του λαιμού όχι.
    Προχθές, λοιπόν, της Αγίας Αρτίστας ανήμερα μου έφεραν τα παιδιά δώρο εξαιρετικό, γκατζετάκι άριστο.
    Είναι ένας ξύλινος κύβος που στην πραγματικότητα είναι ρολόι!
    Το παρήγγειλαν από εδώ:
    http://www.estation.gr/epitrapezio-xylino-psifiako-roloi-xypnitiri-thermometro-led-oem-0315-brown.html?skr_prm=WyIxY2ExYTQ2NS1mZmQ0LTQ2NjQtOTRiYy00YTE5ZDY1NmZjNTMiLDE2MDc4NDg5Nzc4OTQseyJhcHBfdHlwZSI6IndlYiIsImNwIjoiZiIsInRhZ3MiOiIifV0
    Προφανώς ήταν το τελευταίο κομμάτι, καθώς δεν είναι πια διαθέσιμο, αλλά μπορείς να το θαυμάσεις!

    Αυτά.
    Καλημέρα εξάδελφε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου εξαδέλφη,

      Και σε αυτό ταιριάζουμε. Κι εγώ έχω αδυναμία στα ρολόγια όλων των τύπων, όμως. Γι' αυτό έχω γεμίσει την Τ47 με ρολόγια πολλά, απλά και σύνθετα (με μέτρηση θερμοκρασίας ή και υγρασίας). Αγαπημένα μου τα με ραδιοκύματα ρυθμιζόμενα. Το ρολόι που σου χάρισαν ιδιαίτερο και όμορφο.

      Να είσαστε όλοι Καλά :)

      Διαγραφή