Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2020

Απορία [Ενδέκατη]

9 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. οι λίγες λέξεις σας νομίζω μας βάζουν σε σκέψη, δεν ξέρω πως το κάνετε αυτό μα τα λίγα λόγια σας μας λένε πολλά όσο τα σκεφτόμαστε..οτι σε βάζει σε σκέψη ε΄ναι θαύμα γραφής....
      οτι είδαμε, μα και οτι διαβάζουμε μας διευρύνει και οτι ακούσαμε μας ολοκληρώνει..οπότε όλα αυτά μαζί μας κάνουν ολόκληρους και γεμάτους..μα οτι είδαμε μιλάει απευθείας στην καρδιά μας!!!
      πόσο μου αρέσουν αυτά που διαβάζω απο εσάς

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.

      Μια επώνυμη ανωνυμία, ένα όποιο
      όνομα δηλάδή, θα βοηθούσε στη συνέχεια
      και τη συνέπεια των εκατέρωθεν
      σχολίων.

      Να είσαστε Καλά :)

      Διαγραφή
    3. δεν γίνεται..γιατί το προφίλ μου τώρα δεν είναι και για σχόλια εδω που τα λέμε..και με το παλιό μου δεν σχολιάζω -μόνο σε ενα blog δηλαδή- οπότε μπορείτε να με λέτε..για να σκεφτώ..μισό..ναι..μισό..μι~σό~~~


      ~μι~σό~~~

      Διαγραφή
    4. Καμία αντίρρηση. Απλά θυμηθείτε την επόμενη φορά που θα θελήσετε να κάνετε κάποιο σχόλιο, και εφόσον επιθυμείτε κάποια απάντηση, να σημειώσετε και αυτό το "~μι~σό~~~".

      Διαγραφή
  2. Προσωπικά δεν θεωρώ ότι είμαι ότι έχω διαβάσει.
    Θα έλεγα πως είμαι ότι είδα, άκουσα μα κυρίως βίωσα. Οι εμπειρίες μου είμαι, τα λάθη μου, τα μαθήματα μου, και όολες οι όμορφες στιγμές που έζησα κυρίως. Είμαι οι αδυναμίες μου και τα ελατώματα μου κι όλα αυτά που επιθυμώ ίσως.

    χρόνια πολλά Ολίγιστε
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Fish eye,

      Και το διάβασμα υποπερίπτωση του "είδα" είναι και σαφώς μορφή μία εμπειρίας.
      Ναι. Είμαστε και αυτά που αναφέρεις.

      Να είσαι Καλά,
      Φιλιά :)


      Διαγραφή
  3. Δεν μπορείς να τα ξεχωρίσεις αυτά αγαπητέ φίλε. Αν τα ξεχωρίσεις πέφτεις στο ατόπημα του υποκειμενικού ιδεαλισμού. Ο κόσμος, η αλήθεια του είναι σύνθεση και των τριών αλλά και ακόμα άλλων βιωμάτων. Τότε είναι πλήρης και αντικειμενικός.
    Πολύ όμορφο φιλοσοφικό ερώτημα. Σε καλησπερίζω και στέλνω Χρόνια πολλά ολόψυχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα αγαπητέ Γιάννη,

    Τα ξεχώρισα γιατί, θαρρώ, κυριαρχούν. Το ερωτηματικό στο "Τι;" ακριβώς για να συμπεριληφθούν και τα άλλα όλα υο έβαλα.
    Όπως το είπες. Φιλοσοφικό το ερώτημα. Πολλές οι σωστές απαντήσεις.

    Χρόνια Πολλά,
    Να είσαι Καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή