Σάββατο 11 Ιουνίου 2022

Διαβάσματα [124] – Jaume Cabre

Κι έτσι ο Μικέλ ένιωσε την ανάγκη να κουνηθεί και αποφάσισε να παλέψει για να ανακτήσει το όνειρο. Η μοναδική απάντηση ήταν μια κάρτα γραμμένη βιαστικά, όπου η Τερέζα δήλωνε μη με κυνηγάς και μη με ενοχλείς. Έχω τρία πάρα πολύ σημαντικά συμβόλαια μπροστά μου και με αποσυντονίζεις. Πάψε να μου στέλνεις σημειώματα, πάψε να τηλεφωνείς, πάψε να είσαι στη ζωή μου, ξέχασέ με· δεν λειτούργησε μεταξύ μας και τέρμα. Αντίο. Τ.

Jaume Cabre, «Η σκιά του ευνούχου», Πόλις, 2019, ISBN: 978-960-435-668-3, Μετάφραση: Ευρυβιάδης Σοφός, Τέταρτη Κίνηση Adagio (Choral: es ist Genug!) Κεφάλαιο 3, σελίδα 469.

4 σχόλια:

  1. Είμαι με την λογική της Τερέζας. Ρεαλιστικότατη!!!
    καλημέρα Νικ.
    καλό σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! "Η γυναίκα είναι σκληρός άνθρωπος"!

      Καλημέρα Στελ,
      Καλό τυρίμερο!

      Διαγραφή
    2. Θα έλεγα πολύ σκληρότερο το ανδρικό φύλο, αλλά ας μην το αναλύσουμε καλύτερα :-)

      Διαγραφή