Πέμπτη 30 Ιουνίου 2022

Σχέσεις [15]

 

2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Νικ. Ότι μπορεί να κάνει κανείς για τον εαυτό του είναι καλό αρκεί να είναι σε δράση και αρκεί λίγο πολύ να ξέρει τι θέλει. Ομολογώ πως προσπαθώ να βρω σύνδεση με τη φωτογραφία ή οποία σαν θέμα μ'αρέσει πολύ. Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Στελ.

      Μπερδεμένα οικόπεδα (και) αυτή η ανάρτηση. Ποια σχέση, τι είδους σχέση; Και το "καινούργιο πρόσωπο"; Με αλλαγή του δικού σου μπας και, τέλος πάντων, της σχέσης εντός προκόψεις ή σχέση με "καινούργιο" τρίτο πρόσωπο; Η φωτογραφία με προβλημάτισε κι εμένα. Μου άρεσε το κόκκινο (του πόθου) μου άρεσαν και τα αραδιασμένα, πολύχρωμα φρούτα και ζαρζαβατικά. Αυτά που πρέπει να καταναλωθούν φρέσκα, πριν να σαπίσουν προλάβουν. Έτσι όπως πρέπει να "καταναλώνεται" και η αγάπη. Φρέσκια και λαχταριστή. Αλλά που! Το φόρτωσα κι εγώ, το πόνημά μου, στην καρότσα και ησύχασα.

      Να είσαι Καλά,
      Καλό Ιούλιο,
      Φιλια.

      Διαγραφή